Poučevanje na daljavo v 4. a razredu
Poučevanje je v današnjem času po vsem svetu pred velikimi izzivi, saj zgolj sledenje tradicionalnim načinom ne zadostuje več.
Naše delo je že pred izredno situacijo večkrat potekalo v skupinah. Tega se v novi situaciji, ko poteka pouk na daljavo nismo ustrašili. Suvereno medsebojno sodelujemo in se povezujemo v manjše skupine tudi v virtualnem svetu. Pri pouku slovenščine smo tako oblikovali opravičila preko videokonferenc v manjših skupinah. Zanemarili nismo niti dnevov dejavnosti, temveč smo se uspešno podali novim izzivom naproti. Nekateri učenci so svoje sobe za en dan spremenili v domači muzej. Drugi pridno pomagajo pri domačih opravilih v kuhinji ter pri urejanju okolice. V teh dneh smo tudi veliko likovno ustvarjali in osvojili kar nekaj bližnjih vrhov s prečudovitim razgledom na našo dolino. Covid 19 nam ni ukradel znanja, saj smo vsak dan pridno reševali naloge, pisali zapiske v svoje zvezke in usvajali novo znanje preko različnih medijev. Opravili smo tudi športno vzgojni karton, pri čemer so nam bila v veliko pomoč prilagojena navodila. Za nas ni bil pretrd oreh niti matematika, pisno smo se naučili deliti preko videokonferenc, z uporabo improviziranih tabel in veliko barv, kar nas je še posebej spodbudilo k učenju.
V 4. a razredu je mnenje o tem, ali pogrešajo učenci šolske klopi ali ne, deljeno. Nekateri se pridružujejo mnenju učenke, ki je zapisala pesem:
Zelo pogrešam
pouk v šolskih
klopeh in upam,
da bomo kmalu
spet sedeli v njih.
Spet drugi učenci pa sedenja v šolskih klopeh sploh ne pogrešajo, vsekakor pa si želijo ponovnega snidenja s sošolci, prijatelji in učiteljico, da jih odpelje na obljubljen sladoled.
Pošiljam vam nekaj utrinkov iz pouka na daljavo v 4. a razredu. 😊