041 619 125 info@os-vipava.si

Danes zjutraj po zajtrku smo se odpravili do  Buckinghamske palače, kjer smo si ogledali menjavo straže. Pot smo nadaljevali skozi Green Park, kjer smo videli veverice, papige, race, labode,…Potem smo se z podzemno železnico odpravili na Oxford Street in imeli smo čas za kosilo in nakupovanje. Ko smo se najedli in si ogledali najrazličnejše trgovine smo se sprehodili do Natural History muzeja. Potem smo opazovali ulične umetnike in se odpravili na Leicester Square, kjer smo tudi povečerjali. Današnji dan nam je bil zelo všeč ampak smo malo žalostni, ker se bo naš obisk Londona kmalu zaključil.

Vesna, Julija, Zala

Danes smo se zjutraj najprej odpeljali s podzemno železnico do postaje Green Park. Tam smo istopili in si ogledali menjavo kraljeve straže, katero je spremljala godba.  Potem smo se z podzemno železnico odpeljali do Oxford street da in tam kosili, in imeli čas za šoping.  Nato smo se odpravili seveda s podzemno, do Naravoslovnega muzeja, ki smo si ga ogledali. Po ogledu smo šli na Covent Garden, kjer smo si ogledali predstave uličnih umetnikov. Nato smo šli na večerjo na Leicester Square, potem pa nazaj v hotel.

Julija Batagelj

Zjutraj smo vstali ob 6.20 in šli na zajtrk. Nato smo se s podzemno železnico odpeljali in si šli ogledati ceremonijo menjave kraljeve straže. Sprehodili smo se po parku, iz katerega je bilo videti palačo, videli smo papige. Šli smo v narodni muzej, kjer smo videli veliko dinozavrov, razvoj človeka, kamnine, diamante in še ogroomno več.

Tilen, Nik in Tadej

Danes smo se s metrojem odšli do postaje Green Park in si ogledali menjavo straže pred Bakigamsko palačo.

Po ogledu menjave smo opazovali papige v parku, ki živijo tam že kar 15 let.

Kasneje smo odšli v muzej zgodovine.

Imeli smo se zelo lepo. Na koncu smo srečali še Big Bena.

Blaž, Anej in Jan.

Tako kot včeraj, smo jutro začele z zelo dobrim zajtrkom. Vlak nas je odpeljal do postaje in tam smo se sprehodili do Buckinghamske palače, kjer smo si ogledali menjavo kraljeve straže in poslušali zvoke njihove koračnice. V času kosila smo odšle pojest kosilo v bližnji McDonald’s, saj druge restavracije nismo dobile oziroma je naše oko ni videlo. Čez nekaj časa smo si zaželele sladoled, zato smo se odpravile na drugo stran mesta v restavracijo z enakim imenom. Po vožnji s podzemno smo obiskali naravoslovni muzej, kjer nas je že na začetku presenetilo okostje največje živali na svetu – kita. Sprehodili smo se skozi različne razstave, kjer smo spoznali veliko novih naravnih zanimivosti. Kupili smo si tudi nekaj spominkov v trgovini s spominki. Zanimiva nam je bila tudi ulična umetnost in dan smo končali z nezdravo večerjo.

Naši učiteljici Sonji pa želimo vse najboljše za njen rojstni dan:)

Danes smo se peljali s podzemno, da smo si pogledali manjavo straže . Nato do naravoslovnega muzeja potem smo odšli še do Kitajske četrti. Po nekaj časa smo se s podzemno odpeljali do hotela.

Hana Plešnar, Sofia Vodopivec,Beti Potrata in Manca Vodopivec

Danes smo se s podzemno železnico podali do Greenparka, kjer smo si ogledali menjavo straže pred Bucginghamsko palačo. Kosilo smo pojedli ma Oxford streetu, tam so bile vse ulice okrašene z angleškimi zastavami. Vsi siti smo odšli v naravoslovni muzej, kjer smo videli ogromno zanimivih okostij, fosilov, kristalov, sekvojo ter kita, ki je bil v naravni velikosti.

Lena, Lea, Sara, Anja N

V tretji dan našega potovanja smo se zbudili malo kasneje. Ob 9.00 smo se z vlakom odpeljali na ogled buckinghamske palače in si ogledali menjavo kraljeve straže. Čas za kosilo in krajše nakupe smo imeli na Oxford streetu. Nato smo se odpravili v Naravoslovni muzej kjer smo lahko občudovali ostanke živali. Dan smo zaključili z večerjo na Leicester square.

Nika, Ivana, Žanet in Miša

Danes smo se zbudili, pojedli zajtrk in se s podzemno železnico odpeljali do bakingamske palače kjer smo videli menjavo straže. Potem smo se s podzemno odpeljali do oxfort street kjer smo imeli prost čas za kosilo in nakupovanje. Nato smo šli do neke ulice kjer smo imeli čas za večerjo.

Zelo nam je bilo všeč saj je straža zelo lepo igrala, pri Oxfordu pa to da je bilo videti same lepe stavbe.

Anja, Eli, Mojca

Kar bi rada napisala ampak nesmem: Danes je bilo zelo fajn saj smo lahko spali malo več časa. Zajterk je bil božanski upam da ste nam fouš.

Potem smo odpeketali do postaje. Sli smo do paleče jedli, pili in sli v naravoslovni muzej. Full je blu faj saj smo za nazaj domov peli in se pogovarjali slabo je bilo, ker nekateri niso imeli sedežev amapak smo šezmiri lahko žurali in se premikali.

Kar moram napisat in je za objavit:

Danes je bilo zelo lepo saj smo imeli lep sončen dan. Zjutraj smo se ob 9h odpravili na železniško postajo in nato do buckinghamske palače in nato še v naravoslovni muzej.Umes med potovanjem so se še ustavljali in imeli večirjo ter kosilo.Ta dan bo zazmiraj nepozabljiv.

Urška, Anja, Tara, Sara F

Zjutraj SMO odsli na podzemno do green parka in do buckingamske palace NATO naprej do oksford streets kjer SMO imeli cas za kosilo NATO SMO odsli do narovoslovnega muzeja Ter NATO naprej do trga kjer SMO gledli ulicno umetnost (prilagam posnetk)  NATO do lokacije za vecerjo in nazaj v hotel.

Jakob, Tobias

Danes se oglašam tudi jaz. Rada bi se zahvalila učencem za lepo presenečenje – nekako so mi uspeli na skrivaj pripraviti torto za rojstni dan, in to z gumi bonboni. Že samo praznovanje rojstnega dnevu v Londonu je zanimiva izkušnja, ko pa ugotoviš, da se učenci tako potrudijo in čez pol Londona pretovorijo torto…. Hvala!!!