041 619 125 info@os-vipava.si

Danes, 21.5.2022 smo si v Londonu ogledali in doživeli veliko. Najprej smo se ob 08.00 odpeljalu z podzemno na postajo Earl’s Cross na kateri smo potem prestopali na postaji King’s Cross. Najprej smo si od odzunaj ogledali katedralo Sv. Pavla in prečkali Millenium Bridge. Na poti do nasledje postaje smo videli gledališče in slavni zapor. Z vlaka smo iztopili na postaji Camden. Tam smo se sprehajali po tržnicah in barantali :). Naša naslednja naloga je bila da smo si ogledali muzej lutk in vožnja na London Eye. Po tem smo se še ustavili na postaji King’s Cross kjer smo navdušenci nad Harry Potterjem obiskali trgovino med 9 in 10 peronom.  Po uri vožnje smo po dolgem dnevu prišli nazaj v hotel. Nam trem je bila najbolj všeč vožnja na Lindon Eye.

Mojca, Eli in Anja

Danes je anej prvič prebral britanski časopis, peljali smo se z london eyem in imeli lep razgled po Londonu

Jan, Blaž, Anej

Danes zjutraj smo se po okusnih vafljih za zajtrk odpravili na podzemno železnico in se odpeljali v London. Šli smo pogledat katedralo, nakupovali, se peljali z dvonadstropnim avtobusom in šli na london eye. Bilo je zelo zabavno, a hkrati malo utrujajoče. Komaj čakamo jutrišnji dan!

Monika, Eli, Sara

Danes smo začeli dan z obiskom katedrale svetega Pavla. Nato pa smo se odpravili na Camden town, kjer smo imeli kosilo in si kupili tudi veliko zanimivih stvari.

Potem smo nekateri odšli v Madame Tussaude, kjer smo se fotografirali s slavnimi osebami. Nato smo se z dvonadstropnim avtobusom odpeljali do Big Bena. Sprehodili smo se še do London eye-a. Na koncu pa smo se s podzemno železnico odpeljali do perona 9¾, ki je v filmu od Harry-ja Potter-ja.

Vesna, Julija in Zala

Zbudili SMO se ob 6.30 in sli na zajtrk, ob 8.15 SMO odsli na oglede najprej na podzemno do katedrale NATO cez me at cez Temzo potem SMO imeli odmor za kosilo in nakupovanje. NATO je bil navrsti madam tuso in London eye potem SMO sli v nakupovalni center na vecerjo Ter potom s podzemno do hotels.

Jakob, Tobias

Zgodaj zjutraj smo se odpravili na podzemno železnico ob 8:15. Odšli smo v madame Tussauds pogledat voščene lutke znanih osebnosti. Za tem smo se odpravili še na London Eye.

Manca Vodopivec,Hana Plešnar,Beti Potrata in Sofia Vodopivec

Drugi dan izleta v Londonu je bil poln smeha, razigranosti in nepozabnih trenutkov. Ker smo pričakovali veliko gnečo v mestu, smo se na pot odpravili bolj zgodaj. Šli smo h anglikanski katedrali in izvedeli veliko zanimivih dejstev o njej. Zaradi zelo lepega sončnega vremena je sprehod do gledališča Globe postal prav posebna izkušnja. Tudi muzej Madam Tussauds nam je prav prijetno polepšal dan. London Eye nas je ponesel (skoraj) v nebo in s tem razkril pogled velike večine Londona.

Dan je bil neizmerno lep in bo pomnjen kot zelo lep spomin.

Nika, Ivana, Miša in Žanet

Po zelo obilnem zajtrku, smo se kot raki odpravili čez avtocesto do podzemne železnice. Dopoldne smo si ogledali katedralo svetega Paula, ki je le “malo” manjša od naše cerkve. Imeli smo dve uri prostega časa, katerega smo izkoristili za kosilo in nakup spominkov. Srečali smo veliko ljudi iz različnih kultur, katerih v Sloveniji ne videvamo pogosto. Prispevale smo tudi k domačemu gospodinjstvu z nakupom magnetka za na hladilnik oziroma mikrovalovno pečico. Medtem ko je ena izmed prebivalk sobe 233 odšla v muzej voščenih lutk, smo druge tri uživale na popoldanskem sprehodu v parku polnem različnih vrst rastlin in prečudovitega fotomodela, gospoda čapljo, kateremu “lasje” so mu plapolale v popoldanskem britanskem vetriču. Po končanem prostem času smo si ogledali London iz ptičje perspektive, na London eye-u. Dan smo zaključili z večerji in nakupom spominkov v Harry Potter trgovini.

Danes smo se naučile “šparati”, saj na tržnicah in v trgovini ne sprejemajo več gotovine, ampak le kartice.

Nina, Nina, Ana, Zala Ž.

Danes smo preživeli drugi dan v Londonu. Ogledali smo si veliko znamenitosti, katerih imen se ne spomniva. Imela sva se pa odlično. Izidor si je ogledal Madame Tussoe njegovi obcutki: “zelo sem vžival. Slikal sm se z borisom jonsonom in s kralico na čajanki.” Oba sva šla na London eye najni občutki: ” zelela bi si narediti več slik, ampak je vožnja hitro minila, razgled je fantastičen.”

Luka, Izidor

Urška Žigon, Anja Kariž, Sara Fajdiga, Tara Žorž

Danes smo z podzemno železnico odšli v center mesta. Tam smo si najprej ogledali katedralo svetega paula, nato smo se sprehodili po mostu, na katerem je ulični umetnik poslikal odvržene in na most prilepljene čingume. Nato smo odprqvili na podzemno železnico odpravili do Codem towna, kjer smo pokusili raznovrstno ulično hrano.  Po kosilu smo se z podzemno odpravili v center kjer smo si ogledali madame tussauds, nato se z Double decker busom odpeljali do London eye-a in se z njim peljali in odledali mesto iz panoramskega pogleda. Zvečer pa smo se odpravili še do Kings Crossa in si ogledali trgovino s spominki Harryija Potterja, kar je na železniški postaji in tam tudi večerjali. Potem pa smo se z podzemno železnico odpravili nazaj v hotel. Dan je bil zares čudovit, in se ga bom za vedno spominjala.

Julija

V današnjem dnevu smo se zjutraj z metrojem odpeljali v London city, kjer smo se ustavili pri katedrali svetega Pavla – anglikanska potestantska cerkev. Po tem smo šli po mostu wibbly wobbly, kjer smo lahko naredili zelo lepe fotografije, ogledali smo si tudi shakespearovo gledališče. Ker smo obiskali veliko mest na drugačnih lokacijah, smo se morali veliko peljati s podzemno železnico. Bilo je zanimivo, saj vidiš ogromno ljudi z drugačnimi kulturami, ljudi, ki so povsem navajeni na tak prevoz – podzemno železnico. Popoldne smo šli v muzej lutk, kjer smo vsi uživali in prepoznavali slavne obraze na lutkah, po tem so nekateri šli še na London eye. Medtem ko smo čakali na povratek učencev iz London eye, smo s puncami odšle poslušat ulično glasbo – bilo je zelo lepo. Po tem smo šli se na postajo kings cross, kjer smo imeli še nekaj za večerjo, nato pa smo po celem dnevu le prispeli v hotel- sobe. Imeli smo tudi super vreme.

Anja, Lea, Sara in Lena

Zjutraj smo vstale ob približno 6.45. Za tem smo odšle na zajtrk, ki je imel zelo veliko izbire in je bil zelo dober. Po tem smo odšli do podzemne, s katero smo se odpeljali do Londona in smo si ogledali Campbeltown, katedralo sv. Pavla, London eye, muzej Madam Tussauds in še veliko drugih stvari. Na koncu dneva smo se odpeljali s podzemno do hotela, kjer smo prejeli nadaljna navodila in odšli spat.

Sara Jež, Petra Fajdiga, Maša Bušen in Urška Režonja.

Zjutraj smo pojedli zajtrk in se odpravili proti podzemni železnici. Šli smo v muzej voščenih lutk Madame Tussand in na London Eye, kjer smo videli london iz višine.